• Versie: 2.0
  • Ingangsdatum: 28 februari 2020

Bedrijfsgegevens

Naam bedrijfWalktheDogs
AdresHartschelp 43, 2681 DR, Monster
KVK nummer66731828
Telefoon06-14234065
Emaillinda@walkthedogs.nl
Websitehttps://walkthedogs.nl

Welke gegevens wij vastleggen

  • Voor- en achternaam.
  • Adres, postcode en woonplaats.
  • Telefoonnummer, thuis en/of mobiel.
  • Email adres.
  • WA-verzekeringsinformatie.
  • Rekeningnummer.
  • Facturen van gebruik van onze services, met daarin de aantallen van services waarvan u per maand gebruik maakt.

Waar gebruiken wij uw gegevens voor?

WalktheDogs legt enkel gegevens vast die noodzakelijk zijn voor het verlenen van onze services, het opnemen en behouden van contact met de opdrachtgever en het verzenden van facturen.

Wie hebben toegang tot uw gegevens

Alleen medewerkers van WalktheDogs hebben toegang tot uw gegevens. Het contactformulier gaat via Netlify naar de webmail van Mijndomein. Beiden voldoen aan de GDPR/AVG wet en regelgeving.

Hoe lang wij uw gegevens bewaren

Wij bewaren uw gegevens niet langer dan een periode van één jaar na het beëindigen van onze overeenkomst. Voor het einde van deze periode worden al uw door ons bewaarde persoonsgegevens vernietigd. Als u wenst dat uw gegevens op een eerder moment vernietigt worden, kunt u dit bij ons aanvragen.

Hoe wij uw gegevens beveiligen

Uw gegevens worden op een veilige plek, ontoegankelijk voor derden, opgeslagen op onze hoofdvestiging. De gegevens worden op een digitaal of analoog medium opgeslagen. Verlies of een lek van uw gegevens wordt spoedig bij u geïnformeerd.

Intrekking van uw verleende toestemming

Als u uw verleende toestemming voor het bewaren van gegevens wilt intrekken, dient u contact met ons op te nemenom aanvraag te doen,en u zelf bij de aanvraag te identificeren. Wij verwijderen vervolgens zo spoedig mogelijk uw bij ons bewaarde persoonsgegevens. U kunt alleen gebruik maken van onze services wanneer u toestemming heeft gegeven op het bewaren van persoonsgegevens.

Gegevens inzien, aanpassen, verwijderen of ontvangen

Als u persoonsgegevens die wij van u bewaren wilt inzien, aanpassen, verwijderen of ontvangen, kunt u bij ons een aanvraag doen. Hierbij vragen wij u, in verband met privacy, om uzelf te identificeren. Hiervoor heeft u een identiteitskaart of een andere vorm van persoonlijke identificatie nodig. De identificatie kan in persoon, maar ook via e-mail.

Als u uw identificatiebewijs kopieert, maak dan uw burgerservicenummer onleesbaar, en zet de datum van de kopie op de foto. Dit voorkomt misbruik van de kopie.

Klachten

Met klachten en/of opmerkingen over onze omgang met persoonsgegevens van u of van anderen kunt u altijd een e-mail sturen of telefonisch contact opnemen. Wij zullen ons uiterste best doen om een oplossing te vinden.

Als u een klacht heeft die u niet direct met ons wilt delen, dan kunt u uw klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.